12.09.2025

Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

Obryte, dnia 12 września 2025 r.
Urząd Gminy w Obrytem
Obryte 185
07-215 Obryte
RG.6730.63.2025


Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy


Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.) w związku z art. 53 ust. 1 i 1c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek złożony przez Panią Wioletę Brejnak zostało zakończone postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego o przydomowy ganek na działce nr 53, położonej w miejscowości Rozdziały, obręb Rozdziały, gmina Obryte.
W związku z tym, informuję, że strony postępowania mogą w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłosić do niej ewentualne wnioski, dowody i uwagi w Urzędzie Gminy w Obrytem, Referat Inwestycji, Rolnictwa, Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej, pokój nr 14 (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty, tel. 29 649 91 38). Jak stanowi art. 10 w/w ustawy stronie przysługuje prawo do czynnego udziału oraz przeglądanie akt sprawy w każdym stadium postępowania, natomiast art. 41 stanowi, że w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Jednocześnie informuję, że ze względu na zapewnienie stronom postępowania możliwości zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, nie jest możliwe załatwienie opisanej sprawy w terminie określonym w art. 35 § 3 Kpa. W związku z powyższym nowy termin załatwienia sprawy wyznacza się do dnia 30 września 2025 r. Wskazany termin może ulec skróceniu, jeżeli powyższe wymogi zostaną spełnione wcześniej.
Podczas wyznaczania kręgu stron przedmiotowego postępowania ustalono, że jedna z nieruchomości przylegających do działki, na której realizowana będzie inwestycja ma nieuregulowany stan prawny. W świetle powyższego w tej sprawie ma zastosowanie art. 53 ust. 1 c w/w ustawy, który stanowi, że: w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się. Zgodnie z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 

Z up. Wójta
mgr. Marcin Piotrowski
Kierownik Referatu Inwestycji,
Rolnictwa, Gospodarki Przestrzennej
i Komunalnej

 

Obwieszczenie