VIII Sesja Rady Gminy Obryte
Obryte, dnia 21 listopada 2024 r.
Rada Gminy
Obryte
OK.0002.10.3.2024
Mieszkańcy Gminy Obryte
Uprzemie informuję, że w dniu 28 listopada 2024 roku (tj. czwartek) o godz. 10.00 w lokalu Urzędu Gminy w Obrytem (sala konferencyjna – I piętro) odbędzie się posiedzenie VIII Sesji Rady Gminy Obryte.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z VII posiedzenia Sesji.
4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy, w tym informacja o realizacji zadań w zakresie inwestycji na terenie gminy.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2024 rok w gminie Obryte.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Obryte.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Obryte na 2024 r.
8. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczania podatku rolnego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości i wprowadzenia zwolnień w tym podatku.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Obryte na lata 2025-2035 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Obryte z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Obryte oraz warunków i zasad korzystania z przystanków.
13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania.
14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego zainstalowania progów spowalniających na drodze Obryte – Kolonia (w kierunku Sadykrza).
15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Rady Gminy Szelków.
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Rady Miasta Zakopane.
17. Informacja z wykorzystania środków budżetowych przez Ochotnicze Straże Pożarne.
18. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminu.
19. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy i Wójta Gminy z analizy złożonych oświadczeń majątkowych.
20. Informacja dotycząca przygotowania gminy do okresu zimowego.
21. Wolne wnioski i informacje.
22. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
/Renata Wilczyńska/