22.11.2024

VIII Sesja Rady Gminy Obryte

Obryte, dnia 21 listopada 2024 r.

Rada Gminy

Obryte

OK.0002.10.3.2024

 

 

Mieszkańcy Gminy Obryte

 

Uprzemie informuję, że w dniu 28 listopada 2024 roku (tj. czwartek) o godz. 10.00 w lokalu Urzędu Gminy w Obrytem (sala konferencyjna – I piętro) odbędzie się posiedzenie VIII Sesji Rady Gminy Obryte.

Proponowany porządek obrad:

1.         Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.         Przyjęcie porządku obrad.

3.         Przyjęcie protokołu z VII posiedzenia Sesji.

4.         Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy, w tym informacja o realizacji zadań w zakresie inwestycji na terenie gminy.

5.         Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2024 rok w gminie Obryte.

6.         Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Obryte.

7.         Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Obryte na 2024 r.

8.         Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczania podatku rolnego.

9.         Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości i wprowadzenia zwolnień w tym podatku.

10.       Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Obryte na lata 2025-2035 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji.

11.       Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Obryte z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.

12.       Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Obryte oraz warunków i zasad korzystania z przystanków.

13.       Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania.

14.       Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego zainstalowania progów spowalniających na drodze Obryte – Kolonia (w kierunku Sadykrza).

15.       Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Rady Gminy Szelków.

16.       Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Rady Miasta Zakopane.

17.       Informacja z wykorzystania środków budżetowych przez Ochotnicze Straże Pożarne.

18.       Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminu.

19.       Informacja Przewodniczącego Rady Gminy i Wójta Gminy z analizy złożonych oświadczeń majątkowych.

20.       Informacja dotycząca przygotowania gminy do okresu zimowego.

21.       Wolne wnioski i informacje.

22.       Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy

            /Renata Wilczyńska/