21.03.2025

XI sesja Rady Gminy Obryte

Obryte, dnia 21 marca 2025 r.

Rada Gminy

Obryte

OK.0002.1.3.2025

 

Mieszkańcy Gminy Obryte

 

Uprzejmie informuję, że w dniu 28 marca 2025 roku (tj. piątek) o godz. 13.00 w lokalu Urzędu Gminy w Obrytem (sala konferencyjna – I piętro) odbędzie się posiedzenie XI Sesji Rady Gminy Obryte.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z X posiedzenia Sesji.
  4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy.
  5. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2025 rok w gminie Obryte.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Obryte.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Obryte na 2025 r.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Pułtusk w 2025 r.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Pułtuskiego w 2025 r.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Obryte w 2025 roku”.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie będzie przyznawane w 2025 roku, określenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Obryte.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie środków stanowiących fundusz sołecki w budżecie Gminy Obryte na 2026 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania radnego z funkcji Przewodniczącego Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Spraw Socjalnych oraz Bezpieczeństwa Publicznego.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie powołania radnego na Przewodniczącego Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Spraw Socjalnych oraz Bezpieczeństwa Publicznego.
  15. Sprawozdanie z wykonania art. 30a ustawy Karta Nauczyciela.
  16. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2024 rok.
  17. Sprawozdanie z działalności stałych Komisji Rady Gminy za 2024 rok.
  18. Wolne wnioski i informacje.
  1. informacja w sprawie przeznaczenia samochodu strażackiego będącego w posiadaniu jednostki OSP w Obrytem,

b)   wnioski i inne informacje.

  1. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Renata Wilczyńska

 

Sporządziła: Mariola Osęka, 29 649 91 36, e-mail: radagminy@obryte.pl