30.05.2025

XIII Sesja Rady Gminy Obryte

Obryte, dnia 30 maja 2025 r.

Rada Gminy Obryte

OK.0002.3.3.2025

 

Mieszkańcy Gminy Obryte

 

Uprzejmie informuję, że w dniu 6 czerwca 2025 roku (tj. piątek) o godz. 13.00 w lokalu Urzędu Gminy w Obrytem (sala konferencyjna – I piętro) odbędzie się posiedzenie XIII Sesji Rady Gminy Obryte.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XII posiedzenia Sesji.
  4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy, w tym informacja z przygotowania i zaawansowania inwestycji na terenie gminy.
  5. Informacja dotycząca stanu bezpieczeństwa, porządku publicznego oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Obryte.
  6. Informacja o działalności Nadleśnictwa Pułtusk w 2024 roku.
  7. Raport o stanie Gminy Obryte za 2024 rok.
  1. rozpatrzenie raportu o stanie Gminy, w tym debata nad raportem,
  2. podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Obryte.
  1. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Obryte za 2024 rok.
    1. wystąpienie Wójta Gminy,
    2. przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Obryte sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,
    3. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Obryte,
    4. przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Obryte w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Obryte,
    5. dyskusja, stanowiska Komisji stałych Rady Gminy na temat rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2024 r.,
    6. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Obryte za 2024 rok,
    7. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Obryte absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Obryte.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Obryte na 2025 r.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Obryte oraz warunków i zasad korzystania z przystanków.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Ogólnopolskiego Zrzeszenia Sędziów AEQUITAS.
  6. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrytem za rok 2024 oraz ocena zasobów pomocy społecznej w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej.
  7. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2024 rok oraz zapotrzebowanie związane z realizacją zadań na 2025 rok.
  8. Wolne wnioski i informacje.
  9. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Renata Wilczyńska

 

Sporządziła: Mariola Osęka, 29 649 91 36, e-mail: radagminy@obryte.pl